ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP BOCZKARKI TAŚMOWEJ DO MARMURU, GRANITU I KONGLOMERATU.
I. Wprowadzenie
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.
II. Dane kontaktowe zamawiającego
KAMIENIARSTWO Adamowicz Jerzy
ul. Browarnik 5,
43-331 Dankowice
NIP: 6521386637
Tel. 601 093 428, osoba do kontaktu: Adamowicz Jerzy
III. Zakres wykluczenia oferenta
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczony zostanie oferent, który jest powiązany kapitałowo bądź osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wymogiem formalnym jest dołączenie podpisanego oświadczenia - Załącznik nr 1.
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postepowania ofertowego jest zakup BOCZKARKI TAŚMOWEJ DO MARMURU, GRANITU I KONGLOMERATU DO WYKONANIA BOKU PROSTEGO I KSZTAŁTOWEGO posiadającej parametry nie gorsze niż:
- kalibrator- (sterowanie automatycznie)
-podcinak- (sterowanie ręczne lub automatyczne)
-dolne wrzeciono zdzierające z automatycznym śledzeniem grubości.
-górne wrzeciono zdzierające / fazujące z automatycznym śledzeniem grubości
-min 8 wrzecion polerujących z możliwością zamontowania dwóch frezów zdzierających
-min 3 wrzeciona do dolnej fazy pod kątem 45˚
-min 2 wrzeciona górne do fazy pod kątem 45˚
-min 1 wrzeciono do polerowania dolnej części materiału
-niezależne pneumatyczne rolki pozwalające na prace z różną grubością materiału
-stoły na wejściu i wyjściu o długości 2 m każdy
-rozsuwana prowadnica dla podtrzymania elementów szerokich
-smarowanie automatyczne.
-kierunek wejścia materiału lewa strona.
V. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny według wag punktowych następujących kryteriów:
Kryterium I: Cena
Kryterium II: Gwarancja na urządzenie
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o:
Kryterium: |
Waga: |
Sposób oceny: |
Cena |
70 |
Stosunek ceny netto najniższej oferty do ceny netto badanej oferty mnożony przez 60. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. |
Gwarancja na urządzenie |
30 |
Gwarancja równa lub powyżej 18 miesięcy – 30 pkt. Gwarancja mniejsza niż 18 miesięcy oraz powyżej lub równe 12 miesięcy – 15 pkt. Gwarancja na poniżej 12 miesięcy – 0 pkt. |
Łączna maksymalna liczba punków za kryterium cena, gwarancja oraz czas reakcji serwisu wynosi 100.
Zamawiający przydzieli każdej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg następującego wzoru:
P = C min/Cx * 70 + G
P - liczba punktów
C min - najniższa cena spośród analizowanych ofert
Cx - cena analizowanej oferty
G - gwarancja na urządzenie
Zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Kryteria zostaną zweryfikowane na podstawie szczegółowych informacji zawartych w ofercie. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej liczby punktów, Zamawiający dokona wyboru oferty wykazującej pierwsze najniższą cenę. Jeżeli cena jest taka sama, w drugiej kolejności będzie brany pod uwagę dłuższy okres gwarancji na urządzenie.
VI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać osobiście lub listownie lub w postaci elektronicznej na adres Zamawiającego:
KAMIENIARSTWO Adamowicz Jerzy
ul. Browarnik 5,
43-331 Dankowice
NIP: 6521386637
Tel. 601 093 428,
E mail : adamowiczjerzy@o2.pl
Termin wpłynięcia ofert upływa 21 lutego 2019
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty papierowej lub wiadomości e mail).
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę o treści odpowiadającej złożonej ofercie.
Zamawiający zakłada możliwość powtórzenia czynności, albo unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub jego Wytycznymi.
VII. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego
Analiza ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany komisyjnie przez Zamawiającego.
- Przeprowadzenie niniejszego postępowania oraz wybór oferty nastąpi z pełnym poszanowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania, efektywności, przejrzystości oraz przy dołożeniu wszelkich starań w celu zapewnienia bezstronności i obiektywności wyboru.
- W toku dokonywania oceny oferty Zamawiający może zażądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany warunków postępowania ofertowego w trakcie jego trwania.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie przed podpisaniem umowy, bez podawania przyczyn. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru jakiejkolwiek oferty.
- Zamawiający poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie tej informacji na stronie Bazy Konkurencyjności, na której upublicznione zostało niniejsze zapytanie ofertowe.
- Informacja o wynikach postępowania zostanie upubliczniona w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia
O udziale zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub CEiDG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności: nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu, który go wydał w szczególności w odniesieniu do podmiotu zagranicznego.
IX. Kryteria formalne składanych ofert
1. Oferent powinien złożyć kompletną ofertę na załączonym formularzu (załącznik nr 2).
2. Oferta powinna zawierać
- informację do kogo jest skierowana,
- nazwę, adres oraz NIP oferenta,
- parametry techniczne przedmiotu zamówienia,
- cenę netto i brutto,
- czas reakcji serwisu,
- okres gwarancji,
- termin realizacji zamówienia,
- termin płatności,
- datę sporządzenia oraz datę ważności oferty,
- informacje dot. osoby do kontaktu oraz podpis i pieczęć oferenta.
3. Cena przestawiona w ofercie powinna zawierać pełny koszt dla Zamawiającego.
4. Oferta powinna być ważna minimum 60 dni
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych czy częściowych.
6. Wymagane są załączniki:
a) Oświadczenie o braku powiązań załącznik nr 1,
b) Formularz ofertowy – załącznik nr 2,
c) Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEIDG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
7. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania/unieważnienia postępowania ofertowego na każdym etapie postępowania.
X. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 mających wpływ na realizację umowy;
b) zmiany terminu płatności wynikające z potrzeb prawidłowej realizacji umowy oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek,
c) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby te spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
d) zmiany wynagrodzenia (związanej ze zmianą urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień dotyczących niniejszej umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XI. Termin realizacji umowy.
Dostawa maszyny do 3 miesięcy od podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy.
XII. Załączniki dostępne w zakładce "PLIKI DO POBRANIA"